طراحی سایت گروه کارخانجات سنگ آرال


سایت گروه کارخانجات سنگ آرال
هاست اختصاصی نا محدود
طراحی پوسته مشابه درخواست کارفرما
طراحی قالب صفحات مطابق تمامی نیازهای پروژه
طراحی سایت در قالب فروشگاهی
قابلیت جستحو برای انواع مختلف محصولات
ایجاد قابلیت های زیر در صورت نیاز در طراحی صفحات بصورت نامحدود، فرم ساز، تماس با ما، گالری، اخبار و مقالات، پادکست، کلیپ ها، دست نوشته ها، اسلایدر
- سئو, سایت شرکتی
- جولای 10, 2021
- گروه کارخانجات آرال استون
- http://aralstone.com
گروه سنگ آرال استون پیشرو در صنعت سنگ ایران زمین که در زمینه تولید و توزیع محصولات با کیفیت سنگ طبیعی است با شور و اشتیاق آماده خدمت رسانی و ارائه هر چه بهتر عرضه محصولات و ایجاد آینده ایی درخشان در رقابتی سالم جهت حفظ مشتریان و ارتقا خدمات نوین در کسب و کارمان هستیم. آرال استون با گروهی متشکل از مدیر،کارمندان و کارگرانش در کنار هم آماده هر چه بهتر خدمت رسانی به شما مشتری گرامی است. ما با کیفیت و قیمت های رقابتی جهانی پر از امید را رقم می زنیم با ما باشید دوست گرامی. برای ایجاد روابط تجاری شایسته جهت بهره مندی بیشتر و تلاشهای مشترک برای منافع متقابل منتظر تماس شما هستیم .
ویژگی های یک سایت خوب و موفق
ویژگی های یک سایت خوب و موفق،امروزه کمتر کسی است که با مزایای طراحی وب سایت آشنا نباشد. اما مرز داشتن یک وب سایت با داشتن یک سایت موفق شاید هزاران کیلومتر باشد. در این مقاله سعی کردهایم ویژگیهای یک سایت خوب را بطور کامل مورد بررسی قرار دهیم. تا بدانیم برای رسیدن به یک سایت موفق و کامل چه مراحلی را باید طی کنیم.
محتوای یک سایت موفق
اگر به خواندن این مقاله مشغول هستید، حتماً جملهی معروف محتوا پادشاه است را به کرات شنیدهاید. تمامی وب سایتهای موفق وب سایتهایی هستند که مرتباً تولید محتوا میکنند. امروزه مفهومی به نام بازاریابی محتوایی در گوشه و کنار فضای وب شنیده میشود. امروزه یکی از بهترین و بهینهترین راههای بازاریابی، بازایابی بر اساس محتوا است. متأسفانه در کشور ما مفهوم تولید محتوا با ترجمه مقالهی انگلیسی مترادف است.
محتوا شامل ۴ گروه:
- تولید محتوای متنی گروه کارخانجات سنگ
- صوتی گروه کارخانجات سنگ
- گرافیکی
- ویدیویی
است. در حال حاضر تولید محتوای متنی بیشترین سهم را در فضای وب به خود اختصاص داده است. اما امروزه محتوایی که باعث تغییر چشمگیری در رتبه و ارزش یک وب سایت چه از نظر گوگل و چه مخاطب می شود، تولید محتوای ویدئویی است. از شاخصهای یک وب سایت خوب تولید محتوای مداوم و با ارزش است. تولید محتوا باعث جذب مخاطبین و تبدیل مخاطبین به مشتریان و تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار خواهد شد.طراحی سایت موفق طراحی سایت عالی چگونه یک سایت موفق داشته باشیم
درباره ما بیشتر بدانید.
ظاهر یک وبسایت خوب
در طراحی وب سایت علم هایی به نامهای ui و ux وجود دارد که معنی آنها به ترتیب به معنی رابط کاربری و تجربه کاربری است. رابط کاربری را اگر بخواهیم بسیار ساده تعریف کنیم، خواهیم گفت: آنچه که کاربر از یک وب سایت را میبینید را رابط کاربری یا UI می گویند؛ و همچنین تجربه و احساسی را که در اثر استفاده از یک وب سایت احساس میکنند را تجربه کاربری یا UX مینامند. یک وب سایت خوب یک وب سایت زیبا است. اما زیبایی به معنی آثار هنری در حد داوینچی نیست.ویژگی های یک سایت خوب و موفق،
زیبایی در یک وب سایت به معنی ظاهری ساده با ترکیب رنگهای دارای هارمونی است که باعث می شود ماندن و چرخیدن در یک وب سایت را لذت بخش کند.اگر بخواهیم بصورت تصویری این موضوع را تشریح کنیم؛ می توانیم بگوییم: یک وب سایت از این نظر باید شبیه به یک پاساژ باشد، این پاساژ باید دارای دیزاین کلی بسیار زیبا باشد. و هر طبقه و مغازه آن مانند بخشی از وب سایت در نظر می گیریم. این بخش ها باید آنقدر جذاب و جالب باشد که کاربران علاقه مند باشند جلوی ویترین بایستند، داخل بروند و از اجناس داخل مغازه دیدن کنند. از مغازه ای به مغازه دیگر بروند و از چرخیدن و بودن در این پاساژ لذت ببرند.
اگر افراد از چرخیدن و بودن در این پاساژ لذت برده باشند. همینطور با خرید، نیازهایشان برطرف شده باشد. قطعا تمایل دارند، دوباره به این پاساژ مراجعه کنند. بنابراین آدرس آن را بخاطر می سپارند و به دوستان هم سلیقه شان نیز معرفی می کنند.در گرافیک سایت نباید از از تبلیغات زنندهای مانند فلش یا رنگهای تند یا طرحهای عجیب و غریب و با انیمیشنهای بسیار تند اضافه کرد. گرافیک سایتی خوب خواهد بود که احساس آرامش و دوستانه بودن را به مخاطب منتقل کند.
خدمات طراحی سایت
مواردی که نیاز است رعایت کنید:
- بک گراند یک وب سایت باید رنگ روشنی داشته باشد و از رنگهای تیره به هیچ عنوان نباید استفاده کرد.
- از فونتهای بسیار محدود و استاندارد استفاده شود.
- کار با وبسایت برای یک کودک یا یک پیرمرد نیز ساده باشد.
- از تبلیغاتی مانند فلش استفاده نشود.
- از انیمیشنهای تند و عجیب غریب پرهیز شود.
- ساختار یک وب سایت باید دسته بندی شده باشد.
۱۰ ابزار عالی برای انتخاب نام دامنهحتما بخوانید:
اگر در طراحی وب سایت از علم ui و ux استفاده نشود، به عبارتی افراد بدون دانش گرافیک سایت اقدام به طراحی سایتهای خود نمایند اتفاقاتی نظیر موارد زیر رخ میدهد:
- گوگل با شما دوست نخواهد بود!
- کاربران به سرعت از سایت شما خارج میشوند!
- کاربران از صفحات دیگر شما دیدن نخواهند کرد!سایت خوب المان های سایت موفق
نمونه کار های ما
سئو و بهینه سازی یک سایت خوب
بهینه سازی یک وب سایت به معنی بهینه کردن یک وب سایت برای موتورهای جستجو است. با توجه به سهم گوگل از موتورهای جستجو معمولاً تنها معنی و مفهوم سئو در موتور جستجوی گوگل است. و اگر بخواهیم سئو را از نظر گوگل تعریف کنیم خواهیم گفت سئو یعنی اینکه سایت شما از نظر گوگل خوب باشد و خوب بودن یک وب سایت از نظر گوگل یعنی اینکه سایت شما دارای مواردی است که گوگل دوست دارد! به همین سادگی!
مواردی که گوگل در سایت شما دوست خواهد داشت
- به روز رسانی مداوم وبسایت
- تولید محتوای یونیک
- بک لینک گروه کارخانجات سنگ
- سیگنال شبکههای اجتماعی گروه کارخانجات سنگ
- سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو
- و …
میتوان گفت مواردی که گوگل برای خوب بودن وب سایت شما در نظر میگیرد دقیقاً مشخصات یک سایت حرفهای است. به عبارتی مشخصات یک سایت خوب برابر است با فاکتورهایی که گوگل در نظر میگیرد.
با خدمات طراحی سایت ما آشنا شوید.
سرعت یک وب سایت خوب
یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل سرعت یک وب سایت است. دلیل اهمیت دادن گوگل به این مورد از آن جهت است که کاربران به سرعت از سایتهایی که دارای سرعت پایینی هستند، خارج میشوند.گوگل تمام تلاشش را میکند بهترین پیشنهادهای ممکن را به کاربران خود ارائه کند. به طور کلی وب سایتهایی که زیر سه ثانیه لود میشوند، عالیترین امتیاز را خواهند گرفت. ابزارهای زیادی برای تست سرعت وب سایت طراحی شده است است. یکی از معروفترین ابزارهای تست سرعت سایت جی تی متریکس است.
شما میتوانید شما میتوانید در سایت جی تی متریکس دامنه وب سایت خود را وارد کنید و سرعت وب سایت خود را از نگاه گوگل و یاهو بسنجید.جی تی متریکس سرعت وب سایت را بر اساس درصد نشان میدهد. علاوه بر آن مواردی را که باعث کاهش سرعت وب سایت شما میشود را نشان میدهد و شما به راحتی با رفع آن مشکلها میتوانید سایتی با سرعت بسیار بالا داشته باشید.
امکانات یک سایت خوب
همانطور که پیشتر عرض کردیم سایت خوب دارای مواردی به طور عمومی است. اما وب سایتها با توجه به نوع کار کرد متفاوت هستند، همینطور مخاطبهای وب سایتها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین وب سایتی عالیست که دارای امکانات مناسبی برای جامعه هدف خود باشد. به عبارتی هر آن چیزی را که یک مخاطب از یک موضوع در یک صنعت خاص نیازمند است در آن وب سایت وجود داشته باشد. یعنی اگر موضوع سایت شما آهنگسازی گیتار است، هر آن چیزی که مرتبط به گیتار و لوازم گیتار باشد تا آنجایی که ممکن است باید در یک وب سایت در نظر گرفته شود و مخاطب برای پیدا کردن مطلبی یا موردی از سایت خارج نشود.گروه کارخانجات سنگ
انتخاب یک دامنه مناسب
یکی از مواردی که در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد انتخاب نام دامنه است. نام دامنه و پسوند دامنه مواردی است که باید بسیار روی آن دقت نمود زیرا نام دامنه نام تجاری برند شما است و اگر این نام مناسب نباشند، برندسازی برای شما بسیار مشکل خواهد شد.نام دامنه باید کوتاه و تصویری باشد، تا به راحتی به ذهن سپرده شود. بهتر است نام دامنه به نوعی با صنعت شما در ارتباط باشد. اما اگر این طور نبود نیز موردی ندارد زیرا با ایجاد حس تعجب در افرادنیرز می تواند در ذهن باقی بماند.
خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل
برای مثال برند اپل به معنی سیب هیچ ارتباطی با دنیای کامپیوتر ندارد، اما امروزه شاید بتوان گفت برترین شرکت در این حوزه است. در مورد پسوند دامنه میتوان گفت شاید بهترین پسوند دامنه .com باشد. دامنه .ir برای سئو در ایران مناسب تر است. اما به دلیل تحریم کشورمان از بسیاری ابزارهای خارجی نمیتوانید استفاده کنید. بنابراین در پروژههای بسیار مهم خود از پسوندهای بین المللی استفاده کنید.انتخاب نام دامنه برای یک وبسایت موفق
سازگاری با موبایل یا تبلت ریسپانسیو
یکی از مواردی که گوگل امروزه توجه ویژهای به آن دارد، بحث ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن وب سایتها است. ریسپانسیو بودن به معنای آن است که زمانی که شما با موبایل خود وارد یک وب سایت میشوید فرم و حالت آن وب سایت مطابق اندازه صفحه گوشی شما تغییر کند. تا شما بتوانید به راحتترین و بهترین حالت ممکن از امکانات آن وبسایت استفاده کنید. از آنجایی که گوگل هرروز درصدد آن است، بهترین وبسایت ها را به مخاطبان خود معرفی کند. به آسودگی و لذت راحتی مخاطبانش بسیار توجه میکنند. بنابراین امروزه در طراحی وب سایتها بحث واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن یک وب سایت، یک موضوع کاملاً استاندارد در ساخت وب سایت است.
ساختار نظام مند یک وب سایت
از مشخصات یک سایت حرفهای آن است که وقتی وارد آن وب سایت میشوید، در کمتر از ۵ ثانیه متوجه حوزه دقیق کاری آن وب سایت شوید. وب سایتی خوب است که کاربر به راحتی بتواند بفهمد که آن وب سایت چه خدمات و نیازهایی را ارائه میکند. مورد دیگری که سایتهای حرفه ای بسیار روی آن تمرکز میکنند، بحث هدایت کاربرها به اهداف از پیش تعیین شده است. برای مثال وقتی شما وارد یک صفحه از یک وب سایت حرفهای میشوید یکی دو مورد بسیار برجستهتر از سایر موضوعات است. زیرا آن موارد از سودآورترین موضوعات آن وب سایت است. از دیگر موارد یک سایت خوب میتوان به فهرست، دسته بندی و نقشه آن سایت اشاره کرد. شما به راحتی در یک سایت حرفهای توانید موردی را که به آن نیاز دارید، بیابید. افرادی که در پشت صحنه یک سایت حرفهای هستند تماما سعی میکنند به این هدف عالی برسند: که یک کودک و یک پیر مرد بسادگی بتوانند از امکانات آن وبسایت استفاده کنند. تنها در این صورت است که ساختار یک وب سایت برای کاربر بسیار مناسب خواهد بود.
به روز رسانی و نگهداری وب سایت از نظر فنی
یکی از این بار سر این مشخصات یک سایت خوب به روز رسانیها و مراقبتهای فنی است هر وب سایتی با گذشت زمان نیاز به تغییراتی در ساختار کد و امکانات به صورت فنی دارد و افراد در پشت صحنه یک سایت موفق ام سعی میکنند ساختار فنی یک وب سایت بسیار عالی باشد و این ساختار بر اساس آخرین استانداردهای بینالمللی چیده شده باشدهمینطور امکاناتی که در طول زمان با توجه به نیاز کاربران احساس میشود نیز به ساختار یک وب سایت اضافه میشود. یک وب سایت خوب تلاش میکند تا تمامی نیازهای احتمالی مخاطبان هدف خود را پوشش دهد.
همیشه حق با مشتری است
مشتریان یک وب سایت بازدید کنندگان و مخاطبان آن وب سایت هستند. یکی از مواردی که قبل از طراحی وب سایت باید به آن توجه کرد، مخاطبان هدف آن وب سایت است. یک وب سایت موفق بر اساس پرسونای مخاطب طراحی میشود. همچنین نقشهی تولید محتوا نیز بر اساس ویژگیهای شخصیتی مخاطبان و نیازهای آنها طراحی میشود. به طور کلی سایتی موفق خواهد شد که بر اساس یوزر یا کاربر طراحی و اداره شود و بر عکس سایتهای ناموفق که بر اساس سلایق یک فرد یا گروه طراحی و اداره میشود.ویژگی های یک سایت خوب و موفق،
برنامه نویسی
اگر میخواهید یک وب سایت موفق داشته باشید به نیازهای مخاطبان هدف خود بپردازید. و به آنها به خوبی پاسخ دهید. تضمین میکنیم تداوم در این مسیر شما را به موفقیت میرساند. اگر بخواهیم نمونه یک سایت موفق را نام ببریم دیجی کالا مورد مناسبی است. این سایت در طول سالیان دراز تنها به رفع نیاز مخاطبان خود پرداخت سالهای اول افراد وارد وبسایت دیجیکالا میشدند و اطلاعات و دانش مورد نیاز را کسب میکردند. پس از آن به دلیل عدم اعتماد به سایت های اینترنتی و همینطور پرداخت اینترنتی، ترجیح می دادند از یک مکان فیزیکی خریداری کنند. با گذشت زمان و به مرور زمان داستان تغییر کرد و دیجیکالا امروزه به دیجی کالا تبدیل شده است!
سئو چیست؟
سئو چیست،سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینکهای ورودی به سایت شما از سایتهای دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست.
سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.ولی سئو به همین جا ختم نمیشود عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.
امروزه این مفهوم به Search Experience Optimization تغییر یافته که برابر است با بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو، به عبارت دیگر باید برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز اهمیت ویژه ای قایل شویم مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاستهای گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایتها همسو شده است.
تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست؟
الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد.
علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time نامیده میشود.
اهمیت سئو در چیست؟
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از اینرو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.
کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.
چرا موتورهای جستجو نیاز به سئو دارند؟
گوگل موتوری هوشمند است ولی هنوز نیاز به کمک کاربران دارد، آنها همیشه در تلاشند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند، با این حال محدودیتهایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو سایت را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.
ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها شانس شما برای کسب جایگاه افزایش می یابد. این فاکتورها را اصطلاحا onpage seo می نامیم و برای موفقیت باید دقیقا بدانیم که این فاکتورها در سئو چیست. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به بخش آموزش سئو در سایت مراجعه نمایید.
درباره ما بیشتر بدانید.
سئو کلاه سیاه و کلاه سفید طراحی سایت طراحی سایت در اصفهان سئو و بهینه
استفاده از تکنیک های سئو درجهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید مینامند، ولی استفاده از ضعف موتورهای جستجو و تکنیکهای فریب آنها در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را روش کلاه سیاه میشناسند. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیکهای کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایتهایی که از این روش استفاده کردهاند را تنبیه خواهد کرد. برای دید بهتر نسبت به این مسئله مطالعه مقاله ترفندهای سئو میتواند برای شما مفید باشد.طراحی سایت طراحی سایت در اصفهان سئو و بهینه سازی
مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟
سئو و بهینه سازی یک سایت فرآیندی زمانبر و مستمر است. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. برای موفقیت در سئو هر سایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:
سه بازوی اصلی برای موفقیت در سئو چیست؟
- سئو تکنیکال
استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. برای شروع فعالیت های مرتبط با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت.
- بازاریابی محتوا گروه کارخانجات سنگ
- فعالیت هایی شامل طراحی سایت طراحی سایت در اصفهان سئو و بهینه
- شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند
- آنالیز رقبا گروه کارخانجات سنگ
- تدوین استراتژی محتوایی گروه کارخانجات سنگ
- تولید محتوای ارزشمند گروه کارخانجات سنگ نصف جهان
- برچسب گذاری و دسته بندی طراحی سایت طراحی سایت در اصفهان سئو و بهینه
- لینک سازی داخلی گروه کارخانجات سنگ
- و …گروه کارخانجات سنگ
را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. موفقیت در سئو بدون محتوا تقریبا غیرممکن است.
- لینک سازی هدفمند طراحی سایت طراحی سایت در اصفهان سئو و بهینه
رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی و … را اصطلاحا SEO Off-page می نامیم.
خدمات طراحی سایت
بهترین روش برای یادگیری سئو چیست؟
فرآیند آموزش سئو کمی پیچیده و زمانبر است. معمولا شما زمانیکه به دنبال نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه میشوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه میکند. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزش های بیشتری باشید.
با خدمات طراحی سایت ما آشنا شوید.
مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید است ولی یک ایراد اساسی دارد. بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد میکنیم پس از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های آموزش سئو باشید. بهترین مسیر برای یادگیری سئو به شرح زیر است:
- مطالعه یک کتاب پایه طراحی سایت طراحی سایت در اصفهان سئو و بهینه
کتاب های اینترنتی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی سئو را به شما آموزش میدهند. این کتاب ها به شما کمک میکنند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع سئو را بیاموزید.
- مطالعه مقالات یا مشاهده ویدئو تخصصی
پس از مطالعه کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای آموزشی مرتبط با آن موضوع را بررسی کنید.
- شرکت در دوره های آموزشی سئو
زمانیکه دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست. شما میتوانید با شرکت در دوره های تخصصی آموزش سئو در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید.
نمونه کار های ما
سوالات متداول سئو گروه کارخانجات سنگ
در این بخش به سوالاتی که عموما در مورد سئو پرسیده میشود و دغدغه افراد در زمان آشنایی با این حوزه است پاسخ داده ایم:
- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است؟
پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.
- قیمت خدمات سئو چقدر است؟
سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود.
- چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟
یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.
دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف که به گفته مجله فوربز جزء ۱۰ دیجیتال مارکتر برتر دنیاست، به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست اینگونه پاسخ میدهد:
«دیجیتال مارکتینگ به هرگونهای از بازاریابی محصولات و خدمات میگویند که از طریق دستگاههای الکترونیکی انجام میشود».
طبق این تعریف، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتاً جدیدی نیست، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط میشود به بیش از ۱۰۰ سال پیش. رادیو سال ۱۸۹۶ اختراع شده است. ۱۰ سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آنجا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند.طراحی سایت در اصفهان،
اولین تبلیغات مربوط بود به یک اجرای اُپرا که بعد از پخش آن فوراً بلیطهای آن اجرا فروخته شد و این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ.بنابراین در دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است، نه فقط اپلیکیشنها و موتورهای جستجو و … بنابراین دیجیتال مارکتینگ میتواند همزمان آنلاین باشد یا آفلاین.گروه کارخانجات سنگ
نوع آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
در این نوع از بازاریابی که اختصاراً بازاریابی آنلاین گفته میشود، شما با استفاده از اینترنت و نیز شاید با کمک گرفتن از سایر ابزارهای دیجیتال گفته شده به سرعت بیشتر و دقیقتر با مشتریان ارتباط برقرار میکنید و هرکدام از کمپینهای شما اگر بازدهی خوبی با توجه به هزینه آن ایجاد نکرده است آن را تکرار نخواهید کرد.طراحی سایت در اصفهان،
حتی در این نوع، شما میتوانید برای بخشی از مشتریان خود یک کمپین متفاوت از بخشی دیگر طراحی میکنید (آزمون A/B) تا بسنجید کدام کمپین موفقتر بوده تا دیگری را متوقف کنید که این امر باعث میشود هزینهها و بازدهی شما به شدت بهبود یابد.
انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
- آنالیز و تحلیل داده گروه کارخانجات سنگ
- بهینهسازی موتور جستجوگروه کارخانجات سنگ
- ایمیل مارکتینگ گروه کارخانجات سنگ
- تبلیغات کلیکی گروه کارخانجات سنگ
- تبلیغات در شبکههای اجتماعی
- مدیریت شبکههای اجتماعی و تحلیل آن گروه کارخانجات سنگ
- ارسال پوش نوتیفیکیشن گروه کارخانجات سنگ
- انتشار رپورتاژ آگهی گروه کارخانجات سنگ
- کوتاهکنندهی لینک گروه کارخانجات سنگ
- چت آنلاین گروه کارخانجات سنگ
اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال
اگر برایتان سوال است که بازاریابی دیجیتال چرا اهمیت دارد، به نکات زیر توجه کنید:
- در حال حاضر استراتژی بازاریابی کاملا به بازاریابی دیجیتال بستگی دارد.
- باعث افزایش فروش و در نهایت افزایش درآمد میشود.
- به شما در محبوب شدن برندتان کمک میکند.
- به ایجاد رابطه بهتر با مشتریان و بهبود چشماندازهای کسبوکار کمک میکند.
- نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری را به وجود میآورد.
- دارای فرصتهای شغلی گسترده و پویا است.
- به دیده شدن شما در SERP موتور جستجو کمک میکند.
این نکات مزایای قابل توجه بازاریابی دیجیتال در کسبوکار هستند. در ادامه ۱۰ دلیل اهمیت بازاریابی دیجیتال را بررسی میکنیم:
-
نرخ رو به رشد بازارهای دیجیتال
بازاریابی دیجیتال یک فناوری در حال تحول با سرعت بالا بوده و فرصتهای شغلی بسیار زیادی را به وجود آورده است. از دهه ۱۹۹۰ تا به امروز، بازاریابی دیجیتال نیمی از وضعیت معیشت و روند فناوری را به خود اختصاص داده است.
-
فرصتهای شغلی متنوع
بازاریابی دیجیتال، گزینههای شغلی متنوعی را برای افراد ایجاد میکند. با گسترش و توسعه روزبهروز فناوری شاهد آگهیهای استخدام بیشتری در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستیم. بازاریابی دیجیتال فرصتهای شغلی زیادی را فراهم کرده، به نحوی که میتوان حتی از خانه هم به صورت دورکاری در این حوزه فعالیت کرده و درآمد قابل توجهی کسب کرد. بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ میتوانند به شما در یادگیری بازاریابی دیجیتال مارکتینگ کمک کنند.طراحی سایت در اصفهان،
-
راهی آسان برای شروع یک کسبوکار خلاقانه
با استفاده از شبکههای اجتماعی بسیار متداول مانند یوتیوب، اینستاگرام و حتی با ایجاد وبلاگ میتوانید به راحتی کسبوکار خود را شروع کنید. سپس میتوانید با تدوین یک استراتژی مناسب، بهترین کانال بازاریابی را برای دسترسی به مخاطبان هدف خود مشخص کرده و فعالیتتان را آغاز کنید.
-
پیشرفت آسان در قیف فروش دیجیتال
شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و یوتیوب میتوانند برای وبسایت شما ترافیک قابل ملاحظهای را ایجاد کرده و حتی محصولات با خدماتتان را تبلیغ کنند. با استفاده از بازاریابی دیجیتال میتوانید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.طراحی سایت،
-
جذب آسان مخاطب در بسترهای اینترنتی
هنگامی که تمرکز کسبوکار خود را روی دیجیتال مارکتینگ میگذارید، دیگر راه برگشتی وجود ندارد. بلکه باید با کمک دیجیتال مارکتینگ مخاطبان بسیاری را به برند خود جذب کنید. برای مثال بازاریابی دیجیتال در ایجاد ترافیک بالا برای سایت شما نقش اساسی دارد.
-
شکاف مهارتهای دیجیتال
بازارهای دیجیتال به دلیل رو به رشد بودن، دارای فرصتهای شغلی بسیاری هستند و به همین دلیل تقاضای زیادی برای افرادی که مهارت دیجیتالی دارند، وجود دارد. حتی اگر یک متخصص حرفهای در این زمینه نیستید، باز هم میتوانید با استمرار فعالیت و تجربه جایگاه خود را در دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید.
هرچند همین بازار نو و رو به رشد باعث شده تا با شکاف مهارتهای دیجیتال مواجه شویم. شکاف مهارت در واقع به تفاوت بین مهارتهای مورد نیاز برای انجام کار و مهارتهایی که یک فرد دارد، گفته میشود. در نتیجه افرادی که با شکاف مهارت استخدام میشوند، توانایی لازم را برای انجام کارها ندارند و به همین دلیل حضور نیروهای متخصص بسیار ضروری است.
-
تطبیق پذیری
پس از تسلط بر مهارتهای برتر برای نقش بازاریاب دیجیتال، با مهارتهای دیگری هم آشنا خواهید شد. در بازاریابی دیجیتال اگر در یک حوزه تخصص دارید، برای تغییر جایگاهتان لازم است تا کمی تلاش کنید و سپس وارد شاخههای دیگر آن شوید. شما میتوانید در هر حوزهای از بازاریابی دیجیتال که میخواهید کار کنید و با ارتقای مهارتهای قبلی، مهارتهای جدیدی هم یاد بگیرید. در این زمینه، گزینههای بسیار زیادی در کنار فرصتهای یادگیری وجود دارد و در نتیجه میتوانید از مهارتهای خود بهترین استفاده را کنید.
-
تحول در بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال یکی از زمینههایی است که همیشه در آن نکات جدیدی برای یادگیری پیدا خواهید کرد. این منابع به شما امکان خلاقیت در برنامههای بازاریابیتان را میدهد. با توجه به اینکه در موسسات بازاریابی، افراد با پیشینههای مختلف و استراتژیهای گوناگون کار میکنند، میتوانید از آنها اطلاعات متنوعی کسب کنید. همچنین خواندن بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ میتواند باعث پیشرفت شما در این زمینه شود.
-
پشت سر گذاشتن رقیبان
تطبیق بازاریابی دیجیتال با سازمان شما یک ضرورت است و به شما امکان میدهد تا شرکت و چشماندازتان را بشناسید. حتی اگر شما محتوا و وبسایت عالی داشته باشید، باز هم ممکن است به دلیل مطلع نبودن از روند فعلی بازار، نتیجه مطلوبی نگیرید.
آیا برای دیجیتال مارکتینگ به بودجه زیادی نیاز هست؟
به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما بستگی دارد. برای دسته اول که بازاریابی دیجیتال نوع آفلاین بود هزینههای شما ممکن است بسیار بالا باشد. از قیمتهای سرسامآور تبلیغات تلویزیونی نمیتوان چشمپوشی کرد. اما در روشهای بازاریابی آنلاین روشهای بسیارکم هزینهتری موجود است.طراحی سایت در اصفهان،
اگر بخواهید از کانالهای سئو یا شبکههای اجتماعی یا بازاریابی محتوایی استفاده میکنید باید این خبر خوب را به شما بدهم که نسبت به بازخوردی که میگیرید به شدت هزینه کم و قابل چشمپوشی تقبل میکنید. اگر هم بخواهید از کانالهای تبلیغات کلیکی یا تبلیغات همسان استفاده کنید میتوانید.
با بازدهی خیلی خوبی با دریافت آمار دقیق از نتایج کمپین خود، هزینه خود را مدیریت کنید و بسته به نتیجهای که میخواهید بگیرید یا تعداد کلیکی که نیاز دارید، خودتان هزینه دلخواه خود را وارد میکنید. در پلتفرم یکتانت شما میتوانید حتی با قیمت ۵۰ تومان به ازای هر کلیک یا حتی روزانه ۱۰۰۰۰ تومان کمپین خود را طراحی و اجرا کنید که این هزینه نسبت به کانالهای آفلاین بسیار پربازدهتر و کمهزینهتر است.طراحی سایت،
نوع آفلاین دیجیتال مارکتینگ چیست؟
همان فعالیتهای بازاریابی که به صورت سنتی و محیطی اجرا میشده است اگر با استفاده از ابزارهای دیجیتال باشد در این دسته قرار میگیرد:
- بازاریابی محیطی ارتقایافته
- رادیو مارکتینگ / بازاریابی رادیویی
- تلویزیون مارکتینگ / بازاریابی تلویزیونی
- تلفن مارکتینگ / بازاریابی تلفنی
معایب نوع آفلاین دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
نکتهای منفی درباره بازاریابی آفلاین آن است که به طور کلی خیلی سخت میشود پیامی را سفارشی شده و هدفگیری شده به بخش خاصی از مشتریان رساند. مثلاً شما در تلویزیون پیام تبلیغاتی خود را به هرکسی که پای تلویزیون نشسته میرسانید ولی هرگز نمیتوانید برای هرکس پیام منحصر به فرد خودش را بفرستید.
مثلاً خیلی جذابتر میبود اگر برای کسی که تا به حال شما را نمیشناخته پیامی برای جذبش ارسال کنید و برای کسی که قبلاً از شما خرید داشته است پیامی برای تشکر یا تخفیف ویژه بدهید که مجدد از شما خرید کند. بلکه مجبورید به هر دو نفر یک نوع پیام منتقل کنید تازه اگر شانس بیاورید که در زمان پخش تبلیغات شما پای تلویزیون با حواس کامل نشسته باشد.
نکته منفی دیگر این نوع تبلیغات سخت بودن سنجش و ارزیابی بازدهی آن است. مثلاً هنگامی که شما همزمان هم در رادیو و هم در تلویزیون و هم در بیلبوردهای شهر تبلیغ کردهاید نمیتوانید به طور دقیق بدانید چند نفر تبلیغ شما را دیدهاند، چند نفر از طریق آن از شما خرید کردهاند، به طور تفکیک شده چند نفر از رادیو و چند نفر از بیلبورد از شما خرید کردهاند و … . پاسخ هیچکدام از این نوع سوالات در بازاریابی آفلاین را نمیتوان به طور دقیق داد.اما در بازاریابی دیجیتال از نوع آنلاین این ۲ نکته منفی وجود ندارد بلکه بسیار دقیق قابل هدفگیری و قابل سنجش است.
چارچوب کلی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
چارچوبی در حوزه اهداف و کانالهای دیجیتال مارکتینگ مرسوم است به نام چارچوب (RACE (Reach-Act-Convert-Engage
در هریک از این مراحل، اهداف و کانالها و روشها بازاریابی متفاوت خواهد بود. در بخش reach هدف جذب مشتریان یا آشنایی اولیه آنها با خدمات است. در این بخش از بازاریابیهای آفلاین یا آنلاین میتوان استفاده کرد. در بخش Act هدف آنست که مشتری خرید اولین خود را انجام دهد و به قولی فعالسازی شود.
در این بخش میتوان از شبکههای اجتماعی، صفحات فرود، بازاریابی مجدد، ایمیل مارکتینگ یا … استفاده کرد.در بخش Convert هدف آن است که مشتری به یک خریدار پرتکرار تبدیل شود که برای هر شرکتی میزان مختلفی از فروش، معنی فروش پرتکرار است. از ریتارگتینگ، CRO، UGC، شخصیسازی، ایمیل مارکتینگ و … میتوان در این بخش استفاده کرد.
در نهایت در بخش Engage هدف آن است که مشتری به یک مشتری وفادار و همیشگی تبدیل شود و یا این که اگر تکرار خریدهای او کم شده یا مدتی است خریدی نداشته مجدداً او را وفادار کنیم. در این بخش نیز شخصیسازیهای اتوماتیک، برنامههای وفادارسازی، سیستمهای CRM و … از تاکتیکهای مرسوم است.طراحی سایت،
آیا دیجیتال مارکتینگ یک تقاضای پیوسته و مداوم در بازار است؟
بازاریابان دیجیتال و به ویژه کارشناسان بازاریابی آنلاین، به این میزان گسترده استفاده از اینترنت باید توجه کنند. چرا که هرچقدر دسترسی به فضای آنلاین راحتتر شود، تقاضا برای دیجیتال مارکتینگ هم بیشتر میشود. هم اکنون بیش از نیمی از مردم جهان، یک کاربر آنلاین هستند و فعالیتهای خود را از طریق گوشیهای هوشمند یا لپتاپ انجام میدهند.
به همین دلیل سازمانها بیش از گذشته برای سودآوری، به دنبال توسعه فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ خود هستند.مخاطبان بازارهای اروپا، آسیا و آمریکای شمالی، استفاده بسیاری از اینترنت دارند. بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات (۱۳۹۷)، بیش از ۷۲ میلیون و ۹۴۱ نفر در ایران از اینترنت استفاده کرده و ضریب نفوذ آن به حدود ۸۹ درصد رسیده است. سال به سال با توسعه فناوریهای مرتبط در ایران، شاهد افزایش کاربران در فضای وب هستیم.
به همین دلیل سازمانها برای تداوم بقای خود و حفظ خود در بازار به شدت رقابتی موجود، به دنبال آن هستند تا در فضای وب حضور مستمری پیدا کنند. بر اساس مطالعات Forrester Research، تقاضا برای مهارتهای دیجیتال مارکتینگ در پنج سال گذشته، تقریبا دو برابر شده است.
در ایران هم آمارها نشان میدهد که نفوذ اینترنت ADSL به صورت خطی رو به رشد بوده، اما نفوذ اینترنت موبایل با شیب صعودی به سرعت در حال حرکت است. همچنین بر اساس آمار منتشر شده در سال ۱۳۹۶، ۳۳ میلیون نفر از جمعیت ایران با موبایل به اینترنت متصل میشوند. این درحالی است که ضریب نفوذ کاربران فعال موبایل در سال ۸۶ حدود ۵/۳۹ درصد اعلام شده و در سال ۹۴ این ضریب نفوذ به ۴۶/۹۶ درصد رسیده است.
یعنی ضریب نفوذ کاربران موبایل در این سالها بیش از دو برابر شده است. این روند رو به رشد همچنان ادامه خواهد داشت. چرا که با توسعه فناوریهایی همچون نسل ۴G، واردات تلفنهای هوشمند جدیدتر و فراهم کردن زیرساخت ارتباطات در تمامی شهرها و روستاهای ایران، شاهد افزایش تعداد کاربران آنلاین خواهیم بود.
در حال حاضر مدیریت شبکههای اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ برای سازمانها در سراسر جهان، به یک ضرورت تبدیل شده است. هرچقدر که از اقتصادهای سنتی دورتر میشویم و کاربران با فناوری آشناتر میشوند؛ تقاضا برای دیجیتال مارکتینگ افزایش بیشتری پیدا میکند. برای مثال استرالیا با کنار گذاشتن روشهای سنتی تبلیغات و اقتصاد، خدمات مبتنی بر بازاریابی دیجیتال را در خط مقدم اقتصاد خود قرار داده و با افزایش چشمگیر تقاضا برای استخدام بازاریابان دیجیتال نسبت به پنج سال گذشته مواجه شده است.
همین رشد روزافزون برای دیجیتال مارکتینگ، باعث شده تا جایگاههای شغلی برای متخصصان بازاریابی بسیاری خالی بماند. چرا که میان نیازهای سازمان و مهارتهای متخصصان شکاف بسیاری وجود دارد و افرادی که واقعا در حوزههای دیجیتال مارکتینگ تخصص و تجربه کافی را داشته باشند، در این بازار با موفقیت بسیاری روبهرو خواهند بود. در سال ۲۰۱۸، اصلیترین تقاضای بازار استخدامی، مربوط به حوزه بازاریابی دیجیتال بوده است که تخصصهای زیر در این حوزه در اغلب کشورهای جهان با تقاضای بسیاری مواجه هستند:
- استراتژی محتوا گروه کارخانجات سنگ
- مدیریت پروژه دیجیتال گروه کارخانجات سنگ
- تجزیه و تحلیل داده گروه کارخانجات سنگ
- بازاریابی برند گروه کارخانجات سنگ
- بهینهسازی موتور جستوجو (SEO) گروه کارخانجات سنگ
- طراحی و توسعه وبسایت گروه کارخانجات سنگ
- تجارت الکترونیک (E-commerce) گروه کارخانجات سنگ
هر کشوری در جهان متناسب با نیازها و امکانات خود، مهارتهای متفاوتی را در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز خواهد داشت. برای مثال در مناطق در حال توسعه مانند آمریکای لاتین و آفریقا، تقاضا برای بازاریابی موبایل (موبایل مارکتینگ) به شدت بالا است. چرا که در بسیاری از مناطق در حال توسعه، موبایل بیشتر از دسکتاپ محبوب شده و امکانات دسترسی آنها به موبایل بسیار بیشتر است.
در حال حاضر در کشورهایی چون کانادا، هند، آمریکا، امارات متحده عربی، استرالیا، ایرلند و فیلیپین، شاهد رشد چشمگیر تقاضای بازار دیجیتال مارکتینگ هستیم. در ایران هم این بازار هرچند تقریبا جدید است، اما روزبهروز شاهد رشد آن خواهیم بود.